marți, 3 mai 2011

Sister..

Pozele se sterg, dar amintirile raman...Parea asa de simplu sa uit orele de nebunie, noptiile in care plangeam impreuna, serile in care eram triste, sau fericite, orele de mate in care vorbeam in fiecare secunda, fiecare mana intinsa atunci cand picam, fiecare bomboana pe care o imparteam...
Eram de nedespartit...Nimic nu conta daca eram NOI DOUA.
Ne`am imprieteni intr`o situatie nu prea placuta...O toamna ploioasa si friguroasa...O simpla fata ce`mi zambea cald, ce`mi dadea putere sa merg mereu mai departe..Care`mi demonstra ca am si eu un rost in lumea asta mare, care nu ma lasa sa plang pentru toti prostii...care mi`a demonstrat ca existra prietenie si ca pentru ea , poti trece prin foc, dar te si poti arde.
Multe certuri, injurii, vorbe regretate...2 fete simple si totusi complicate, cu un zambet adevarat si totusi fals.
Au fost atati care au incercat prin diferite barfe, sa ne desparta dar nu reusisera..pana la un moment in care am stat pe loc si ne`am intrebat" Hei... eu tu=noi?"
Raspunsul nici acum nu l`am gasit... N`am mai putut lupta pentru NOI.
Tot ce`am facut am facut pentru EA, in nici un caz pentru mine.
Ei ii datorez tot ca am pana acum, cine sunt... Acum sunt pe cont propriu`.
Ei ii multumesc pentru TOT ce`a facut pentru` mine in acest an..Pentru ca ea m`a cunoscut si mi`a castigat incredere din prima.
Orice ar fi ea e my sister, si o voi iubii mereu.
                                                                                 








  I love you my sis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu