luni, 4 iulie 2011

Leapsa. De la Vamp pentru mine ♥.

  1.  Principala trasatura a caracterului meu : Ironia.
  2. Calitatea care o prefer la un barbat : Curajul.
  3.  Calitatea care o prefer la o femeie : Imprudenta/ambitioasa .
  4. Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei : Felul lor de-a fi .
  5. Principalul meu defect : Sarcasmul.
  6. Ocupatia mea preferata : Sa ies afara .
  7.  Visul meu de fericire : Sa devin actrita.
  8.  Care ar fi cea mai mare nefericire a mea : Sa imi pierd prietenii.
  9. Ce-ai vrea sa fii ? : Super woman.
  10. Tara in care as vrea sa traiesc : America.
  11. Culoarea preferata : Roz .
  12. Florea preferata : Crini imperiali / Trandafir.
  13. Pasarea preferata : Colibrii.
  14. Prozatorii mei preferati : Sadoveanu.
  15.  Poetii mei preferati : Mihai Eminescu.
  16.  Eroul meu preferat : Super-man .
  17. Eroina mea preferata : N-am .
  18. Compozitori preferati : Moga .
  19. Pictori preferati : Picasso .
  20. Eroii din viata mea : Nu am asa ceva .
  21. Eroinele din istorie :  Lipsa .
  22. Bautura si mancarea preferata : Cola si Pizza .
  23. Numele preferat :Andrada,Laura,Andreea [ fete] / Bogdan, Robert, Alex[ baieti].
  24. Ce detest cel mai mult : Al doilea prenume .
  25. Darul natural care as vrea sa-l am : Sa fiu clar`vazatoare .
  26. Starea de spirit actuala : Indragostita.;;).
  27.  Cum as vrea sa mor : Supradoza de cafea .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu