luni, 31 ianuarie 2011

Eu .♥

Poate ca am facut persoane sa sufere...
Poate ca am gresit cand am avut incredere in unele persoane.
Poate ca am iubit persoane care ma faceau sa sufar.
Poate ca nu am fost exact ce ti`ai dorit.
Poate ca am iubit un baiat cu adevarat si cu restu a fost la misto`.
Poate ca sunt uneori ciudata.
Poate ca sunt prea mica.
Poate ca sunt prea rea.
Poate ca numai am incredere decat in 2`3 prieteni.
Poate ca vreau sa uit de TOTI si de TOATE.
Poate ca numai am nevoie de 100 de prieteni falsi.
Poate ca uneori nu inteleg unele chestii, desi sunt usor de inteles.
Poate ca nu`mi mai pasa de ce zice llumea.
Poate ma indrept de 100 de ori pe zi sa imi stea paru bine.
Poate nu ies din casa nefardata.
Poate maine nu mai e la fel de bine ca azi, sau poate e mai bine.
Poate ca sunt indragostita.
Poate ca il iubesc pe el.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu