marți, 1 februarie 2011

TE IUBESC.

TE IUBESC. 2 cuvinte pe care astazi le zicem cu usurinta...dar oare chiar simtim ceva cand ziceam TE IUBESC? Am inceput sa zicem "te iubesc" doar din obisnuinta nu pentru ca ar reprezenta ceva...am zis`o de cate`va ori in caterinca si regret...ori le zici pe bune ori mai bine nu`. Putini sunt ce`i care mai stiu ce inseamana "TE IUBESC"...putini sunt cei care mai simt fluturasi in stomac cand ii zic celuilal"te iubesc"...Acum reget si ca am zis`o cu adevarat unor persoane care nu stiu decat sa te faca sa suferi...sa critice ...ATAT!~ .Niste persoane superficiale care se gandesc doar la ele care nu merita sa auda aceste 2 cuvinte...Dar poate ca si eu am facut la randul meu persoane sa sufere...poate n`a fost cu intentie...dar asa a fost sa fie...Regret dar nu pot face pe toata lumea fericita...Poate ca ii iubesc pe cei ce ma fac sa sufar si iubesc pe cei ce ma fac sa sufar...Dar nu ii ordonii inimi pe cine sa iubeasca si pe cine nu`....sunt persoane care chiar ma iubesc cu adevarat si le iubesc cu adevarat si le multumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu