marți, 31 ianuarie 2012

I love you more and more every day !

A trecut destul de mult timp peste noi,si  stiam ca daca ar fi sa te pierd acum imi v`a fi greu, foarte greu...multiplele noastre certuri , reprosuri, greseli nu au facut decat sa ne consolideze relatia, sa ne faca sa devenim dependenti unul de celalalt. La incep mi`ai atras atentia cu chipul tau dulce,zambetul tau inocent,ochii tai blanzi care m`ai tarziu s-au dovedit a fi asprii si obraznici , dar nu asta m-a durut, pentru ca am inceput sa te descopar timid, sa vad ca in spatele armurii de fier sta o inima de aur, nu exista cuvant sa poata descrie maretia sufletului tau... Ai o ambitie de nemaivazut... atat de multa hotarare sa reusesti in tot ceea ce faci, incat te impiedici singur pentru ca te izbesti de lucruri marunte care trebuie realizate cu pasi mici, incat tu uiti, sau nu vrei sa ii faci ..
M-am lovit chiar eu de zidul nepasarii tale si asta a fost prima lovitura ce ma durea asa tare..dar ne-am maturizat impreuna si am reusit sa trecem realizand ca tot ce vroiai tu..era sa ma ai aproape.
Nu pot spune ca am avut o relatie perfecta,dar nici ca nu mi-a placut.. Cand ne certam doar sa ne impacam, cand ne bucuram de fiecare clipa impreuna,cand ne sfatuiam ca doi mari filozofi si ne dadeam cu parerea despre toti si toate, care erau mici comparativ cu noi... TU si EU am creat o lume imaginara in care ne completam perfect, m-ai ridicat din ce-a mai adanca prapastie si m-ai dus mult mai sus de unde cazusem, mi-ai dat puterea sa merg mai departe de fiecare data.
Esti protectorul meu, mentorul meu, dar ce-l mai important, iubitul meu ..
                                                                                                          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu