vineri, 26 octombrie 2012

Te iubesc fara sa stiu cum, sau cand, sau de unde.

Imi spui ca m-am schimbat, dar m-am schimbat eu sau esti tu altcineva? Te ceva vreme esti total diferit, nu te mai recunosc, nu mai esti acelasi pe care l-am cunoscut, il iubeam si ma iubea! Parca trecem printr-o perioada mai proasta ca niciodata.. Asta sa fie sfarsitul? Sper sa nu, pentru ca sincer nu stiu ce as face fara tine. Am gresit enorm , am pus atat de multe sentimente intr-un joc atat de riscant, si zi de zi ma gandesc cum o sa te pierd, si odata cu tine o sa pierd tot. Stai o secunda cu ochii inchisi, si te rog gandeste-te la mine, la noi , la tot ce a fost intre noi. Cum ne iubeam fara sa ne pese de restul lumii care ar fi facut orice sa ne vada despartiti, fara sa ne gandim la consecinte. iubeste-ma asa cum te iubesc eu, fara reguli, fara asteptari, iubeste-ma asa cum sunt si gata! M-ai luat langa tine de cand eram inca un copil, am crescut impreuna, ne-am maturizat, si ne-am iubit, ne-am iubit atat de mult, incat am trecut peste orice impreuna.Am gresit amandoi, poate unul mai mult ca celalat, sau poate egal. Dar am avut taria sa trecem peste, sa iertam si sa demonstram tuturor ca iubirea invinge orice. Suntem atat de mici in lumea lor mare, dar atat de mari in lumea noastra, pe care ne-am creat-o singuri .
                       Priveste filmul vietii noastre,si iubeste-ma in orice clipa din restul vietii tale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu