vineri, 26 octombrie 2012

Nu mai vreau sa fiu o marioneta a sentimentelor...

Nu cred ca am luat decizia corecta, atunci cand te-am lasat sa pleci asa pur si simplu, fara macar un sarut, o imbratisare de adio... si totusi ai plecat pentru totdeauna sau temporar? Dar chiar daca e temporar, esti convins ca o sa te astept oricat ai vrea, sau poate nu iti pasa daca am sa te astept? Dar mai bine ca te-am lasat sa pleci, decat sa te tin cu forta langa mine, pana la urma cine sunt eu sa iau decizii in locul tau? Daca ai plecat, inseamna ca iti e mai bine! Si totusi.. "daca te iubeste nu pleaca" , inseamna oare ca nu ma iubesti? Ca mai cam amagit in ultima vreme bazandu-te pe faptul ca nu imi voi da seama, pana vei gasii momentul sa pleci? Chiar crezi ca ma poti uita asa pur si simplu? Asa usor precum ai plecat? Chiar nu am lasat o urma in sufletul tau? Credeam ca da... totusi au fost un an si 7 luni, cand am stat impreuna, ne-am iubit, ne-am cunoscut unul pe celalalt,ne-am protejat si ar fi o lista lunga, dar cred ca o stii si tu atat de bine precum mine. Si stii, tin sa iti amintesc ca odata cu plecarea ta, ai incalcat inca un juramant ce mi l-ai facut candva pe o banca cand imi spuneai cat ma iubesti.. Totusi dragostea nu se spune, se arata. Crezi ca iti e mai bine fara mine? Ca viata ta va fi altfel, intr-un mod mai bun? Si daca te inseli? Te-ai gandit ca poate gresesti? Sa dai cu picioarul la atata timp, atatea sentimente intr-o secunda? Merita? Sau poate vrei sa te simti liber? Sa te eliberezi de iubirea cu care te-am cam sufocat in ultima vreme...Iti lipseste libertatea de care ai avut mereu atata nevoie?.. Imi pare rau. Dar de ce imi pare rau defapt? Ca te iubesc? Nu , nu imi pare. Cu tine am invatat multe,si cel mai important, m-ai invatat sa iubesc, nu si cum... Pentru ca pe tine te-am iubit, si te iubesc neconditionat.dar e reciproc? Nu cred, sau poate hmmm ma insel. Am mii de ganduri pentru tine, am atatea sa iti spun,daca m-ai asculta...Dar prefer sa tac oricum nu ai stii ce sa imi spui,asa se intampla mereu. Sau poate nu stii sa ma ascultii. Pacat ca nu poti stii ce simt si ce gandesc,cate gandurii si amintiri ma macina noapte de noapte cand pun capul pe perna, si nu pot sa adorm...
  Am sa inchei, oricum n-o sa te obosesti sa citesti, si daca totusi ai sa o faci nu ai sa intelegi nimic! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu