miercuri, 30 martie 2011

Imbracat in zambete aproape orice om e fals.

De ceva vreme parca toti oamenii sunt falsi, nu stiu ce vor, de la cine vor...

Azi esti fericit , maine plangi si suferii. E o stare schimbatoare de la o zi la alta...asa cum ti`au devenit si prietenii..
Daca ieri erau cu tine cand plangeai sau radeai, azi NUMAI sunt..
Pur si simplu au plecat, te`au lasat..
Aud mii de voci care`mi spun"// Sunt aici, trecem impreuna peste, ma ai pe bine si sti ca totul v`a fi bine. Niciodata n`am sa te las//'...dar nu vad pe nimeni aici langa mine, e doar subconstientul meu..
Am crezut in ei, si da m`am ars..
Parca toate sentimentele au fost innundate intr`un ocean , si a ramas doar ura, ura ce nu`mi apartine mine, va apartine voua.
In voi toti s`a instalat o ura, care incetul cu incetul v`a va distruge.
Si in zilele cand sunt fericita sau suparata as vrea sa fie macar un "prieten" care sa rada sau sa planga cu mine..
Dar toti ati ales sa plecatii..
Nu`i nimic...
Voi ramane doar eu cu mine, oricum e mai bine..
                                        
                                                                                                
                                                                                  
                                                                                                                            

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu