sâmbătă, 12 martie 2011

Tu...

Tu ...
Tu esti singuru care a intrat in inima mea, cum nimeni n`a putut s`o faca.
Tu ma tii sa nu pic, atunci cand imi e ce`l mai greu.
Tu nu ma lasi singura in lumea asta.
Tu ma faci sa lupt pentru dragostea ce ti`o port, si niciodata n`as renunta la tine!
Tu nu ma compari cu altele.

Tu imi zici ca sunt ce`a mai speciala fata din lume pentru tine.
Tu imi zici ca sunt frumoasa si cand am paru aiurea.
Tu ma faci sa te iubesc din ce in ce mai mult.
Tu imi dai n motive sa zambesc.
Tu ma suni sa`mi spui doar cat insemn pentru tine, cat de mult ma iubesti.
Tu imi dai sms in fiecare dimineata cu"neatza iubita, sti ca te iubesc?".
Tu nu ma lasi cand sunt nervoasa si tip la tine.
Tu ma intelegi mereu.
Tu ai mereu grija de mine.
Tu ma inveselesti cand fac botic.
Tu ma iubesti intr`un mod special.
Tu esti UNIC.
Tu meriti tot ce e mai bun pe lumea asta.



TU esti TU!!
Si nimic nu as schimba la tine.

Te iubesc asa cum esti, perfect/imperfect.
Te iubesc pentru ce esti, nu pentru ce ai.
Te iubesc pentru ca esti TU nu altu`.
___________________________________________________________
TE IUBESC!!!!.
[PAST.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu