marți, 22 martie 2011

Vise. Sentimente. El.

Si poate sa ninga, sa ploua, sa fulgere, sa fie cutremur sa fie soare, luna sa cada si sa se innece in ocean.
Nimic nu mai conteaza acum, nimic, inafar de tine.. Pentru mine esti cer, apa, soare, luna, aer, mai bine spus TOT.
 Ma faci sa plutesc de fiecare data cand te vad, sau imi spui cat insemn pentru tine, cat ma iubesti.
In fiecare secunda te iubesc de 100000 de ori mai  mult, pentru simplu fapt ca esti tu, ca existi.
Tu m`ai facut sa fiu ce`a mai fericita persoana, sa uit de persoana mea, sa ma gandesc doar la tine.
As da toata fericirea mea pentru un zambet al tau.
As da viata mea, pentru viata ta.
Cand mi`a fost ce`l mai greu tu nu m`ai lasat sa ma prabusesc, din contra m`ai ridicat mai sus decat eram.
Esti atat de dulce cand zabesti, razi sau chiar plangi. cand ma certi, ma alinti, ma iubesti.
Cand sunt langa tine ma simt in siguranta, iubittttttaa si fericita.
Ador sa te tin strans in bratee... sa fim doar noi...totul in jur sa dispara... sa simt ca niciodata nu te voi pierde.
Vreau sa sti ca esti ce`l mai special pentru mine.
AILAVIU!!! [PAST.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu