duminică, 27 martie 2011

Tot.

Zilele lunii martie sunt pe sfarsite...Si parca cu fiecare zi care trece se aduna tot  mai multe, zilele devin din ce in ce mai posomorate si te gandesti oare ce mai poate urma... Ai pierdut atat de multe si totusi atat de putine.
Au fost prea multi ce`i care te`au mintit, care te`au inselat. Prea multe nopti nedormite, zile intunecate, lacrimi varsate. Si pentru cee?:| Pentru NIMIC. Pentru ca NICIUNU numai meritati absolut NIMIC.
 Mi s`a luat pana peste cap de voi.. Numai am nevoie de nici unu dintre voi.. Incet , incet o sa ma retrag de langa toti, sa raman doar eu cu mine, nimeni altcineva. Au fost prea multe sentimente ascunse, prea multe minciuni, juraminte, promisiuni false..
Acum numai are rost sa am grija de mine, pentru ca eu numai am nici un rost aici, printre voi.
 Zi de zi aud voci care spun" Sunt aici langa tine, nu renunta"... Ciudat pentru ca eu nu vad pe nimeni langa mine. Pe cine pot suna la 2 noaptea ca nu pot sa ma mai opresc din plans? Pe nimeni evident, pentru ca nimeni nu mai e alaturi de mine.
Doar pozele au ramas, voi ati ales sa plecati...
 Sentimentul de ura inunda corpul meu... Totusi un sentiment ramane intiparit in inima mea , am iubit si eu candva si inca il iubesc,dar  numai vreau sa am sentimente, gata, imi e deajuns.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu