sâmbătă, 19 februarie 2011

Memories of love ..

De`ai sti ce ai lasat in urma ta...de`ai privii o secunda in urma..ai vedea cat ma doare..care lacrimi sunt pe obraji mei cafenii.Dar nu`ti pasa...ai ales sa pleci. Acum, pleaca!
Cum poti sa`mi zici ca m`ai iubit cand nici macar tu nu crezi ce spui..De atatea ori ai plecat,dar te`ai intors...Sufletul meu este ca o foaie mazgalita,mototolita si ARUNCATA.De`ai sti tu cat te iubesc..Poate ca si eu am gresit, de mai multe ori decat tine,dar te`am iubit , te iubesc si te voi iubii de 1000 de ori mai mult decat ma iubesti sau ma vei iubii tu.
Ai uitat sa ma inveti cum pot supravietui fara tine...Acum ma zbat sa supravietuiesc printre atata lume..si dintre toti am nevoie de TINE.
...............................................................
G&B
B: G, m`ai iubit?
G: Te`am iubit, te iubesc te voi iubii.
B: Dar cum sa ma iubesti daca NOI numai exista..?
G: Eu te voi iubii indiferent de ce se v`a intampla..Cu cine vei fi, sau voi fi.. Eu  te`am iubit si te iubesc, cum nimeni niciodata nu te v`a iubii. Si tine minte boy, mereu vei fi in sufletul si gandul meu.
B: Dar nu inteleg..De ce tocmai pe mine si nu pe altu`?..
G: Pentru ca tu mi`ai aratat ce inseamna cu adevarat sa iubesti neconditionat. Si pentru ca esti tu. Daca esti tu numai am nevoie de nimeni si nimic. Si mereu te voi iubii.
B: ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu