duminică, 13 februarie 2011

I wanna LOVE YOU !♥

Si pe zi ce trece bataile inimii imi tresar din ce in ce mai tare...incep sa te iubesc din ce in ce mai mult si nimeni nu`mi poate lua iubirea ce ti`o port, nimeni nu mi te poate lua.Ce e al meu AL MEU RAMANE PENTRU TOTDEAUNA♥!..Esti ca un drog de care am devenit dependenta...si te rog nu ma lasa si tu~! Am nevoie de tine acum,mai mult ca niciodata.Te iubesc mai mult ca oricand....numai am nevoie de nimic de la viata deoarece viata mea esti TU.Si se zic ca toate sentimentele VIN si PLEACA,inafara de sentimentele mele.Tot ce`am avut si am pierdut se regaste acum in TINE.Iubirea mea pentru tine este nemarginita, ca un ocean imens.
__________________________________________



Iti mai pot spune doar ca te ador enorm de mult.
Si ca niciodata nu te voi inlocui cu NIMENI.


TE IUBESC!♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu