sâmbătă, 12 februarie 2011

Nu mai stiu`..!~

Ieri ma iubeai azi nu ma mai iubesti? Suna pur si simplu RIDICOL,prea RIDICOL....Cum ai putut sa`mi zici ca ma iubesti cand stiai ca intr`o zi imi vei da drumul? Cum ai putut sa`mi juri ca ma iubesti , cand defapt era o minciuna pe care adoram sa mi`o spui...? Cum ai putut sa ma lasi fara  urma de regret? Cum pot sa te iubesc asa de mult? De ce si TU m`ai facut sa sufar? De ce si tu TI`AI BATUT JOC? De ce credeam ca n`o sa traiesc niciodata momentu` asta? De ce nici tu nu ai inteles ca erai ce`l mai frumos lucru din viata mea? De ce era un vis din care nu vroiam sa ma trezesc dar tu m`ai trezit? De ce simt ca inima mi se rupe in 2? De ce nu pot oprii lacrima care curge  neincetat? De ce te ascunzi? De ce m`ai invatat sa zbor daca m`ai parasit? De ce m`ai dat afara din viata ta? De ce am impresia ca am pierdut ce`am mai scump pe lume? De ce numai sunt in stare de NIMIC? De ce simt ca toate problemele ma apasa? 
.................................................................................................

M`am atasat prea mult de cine nu trebuie...iar acum incerc sa`l uit( chiar daca stiu` ca nu voi reusi.) 
 ps:I LOVE YOU!.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu