joi, 3 februarie 2011

Prietenie. Încredere şi respect.♥

DEEA.
Ei ii multumesc pentru TOT. 
Daca n`ar fi fost ea, astazi nu as mai fi fost aceasta ADRIANA.
Ea mereu a crezut in mine.
Ea niciodata nu m`a lasat balta.
Ea ma cunoaste ce`l mai bine`.
Ea e ce`a mai IMPORTANTA.
Ea e ce`a  care mi`a dat curaj sa devin cine acum sunt.
Ea e soru`mea.
Care mereu m`a sprijinit.
Care a fost acolo pt mine.
Care`ia i`a pasat de mine in orice secunda,minut,ora.
Care n`a pus la suflet cand ma fst suparata si am vorbit mai urat cu ea.
Care stie ca e ce`a mai IMPORTANTA.
Care stie ca o iubesc ce`l mai MULT`.
Pentru care as face orice.
Pentru ea as renunta la fericirea mea`.
Pentru ea as renunta la TOT.
Ea m`a invatat ce inseamna cu adevarat PRIETENIA.
Cu ea nu m`am certat NICIODATA.
Cu ea mereu rad.
Cu ea trebuie sa vorbesc mereu`.
                                        EA E MY SUPER`GIRL. SI O IUBESC.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu