miercuri, 23 februarie 2011

You broke me ..

Milioane de sentimente dau navala in inima mea...Imi vin in minte miliarde de clipe, de care vreau sa ma scap da nu pot..de care vreau sa uit, dar nu pot...Si vreau sa dai cu pamant peste mine, ma doare fiecare picatura de sange, fiecare cuvant,fiecare sentiment, ma doare sufletul.Imi ridic capul spre cer si vad toate clipele placute...care nu`mi dau pace..
Si zambesc, un zambet amar, fals....Si de ce zambesc? Ca nimeni sa nu vada ce se ascunde in spatele acelui zambet...lacrimi, suferinta...Si nu stiu pentru ce, ce rost mai are...Ma simt incompleta, lipseste ceva si nu stiu ce...Peste tot cearta,lacrimii....Mi s`a luat...Vreau sa plec...Dar unde sa plec? ... Toate portile sunt inchise, mai putin ce`a a raiului....Si poate ca nu ti`am zis ce trebuia , acum numai are rost.Sti unde ma doare ce`l mai tare..si dai cu pamant peste mine!
............................................................................................................................


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu