duminică, 27 februarie 2011

Death feelings..

Si ma trezesc dinnou si vad ca nu s`a schimbat nimic...sunt tot in acel cosmar din care nu ma mai pot trezii de cateva zile sau saptamanii.
Si multi imi zic ca m`am schimbat.. DA, m`am schimbat...dar nu pentru ca asa am vrut eu , ci pentru ca voi ati vrut, voi m`ati schimbat.
O groaza de promisiuni uitate, pagini goale, juraminte,mesaje,lacrimi,suferinta,cafea,ea, el,noi.
Totul imi aduce aminte ca , candva de mult am existat si eu...am fost fericita sau trista...dar am existat..acum nu a mai ramas nimic.
 Si ma uit cum toate sentimentele mele s`au pierdut...au disparut in zare..
Inima a fost acoperita de o piatra tare, foarte tare....de care nimeni , niciodata nu v`a mai trece..
Pur si simplu simt ca numai am puterea sa iubesc..
Am iubit si am fost dezamagita de mult prea multe orii..
Si as vrea sa plec . Da unde sa plec? Undeva departe? Unde departe? Ce sa fac undeava departe? N`am unde si n`am ce sa fac...Ai dreptate. Aici raman.~!.
Si de cand totu` a devenit scrum, am simtit ca nimanui nu`i pasa pasa de mine, de viata mea...am devenit un nimeni..ma simt in plus in locurile unde candva eram totul...si vreau macar pentru o secunda sa uit ca te iubesc, sa uit ca nu te mai am, sa uit ca raniile se vindeca greu.
Si acum simt cum timpul se scurge ca sangele prin venele mele..simt cum tot ce am construit ,dintr`o data se prabuseste.
Am ramas doar EU cu MINE. ATAT.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu