sâmbătă, 5 februarie 2011

My perfect boy ♥

                                                               Vreau un baiat care ...
    Care sa imi dea mesaj in fiecare dimineata  "Buna bebe, ce faci? te iubesc."
                    Care sa`mi spuna ca ma iubeste in fiecare minut ca ma iubeste .                                       
                                                Care sa stie tot ce se intampla cu mine.
         Care sa ma stranga in brate tareeee.
                       Care sa ma iubeasca in orice moment.
                                Care sa se joace cu mine.
  Care atunci cand sunt suparata sa ma faca fericita.
                                     Care sa stie ca pentru mine e ce`l mai important.
                                        Care sa ma accepte cu tot cu defectele mele.
Care sa`mi zica ca sunt ce`a mai frmoasa.
                Care sa`mi zica ca atat timp cat ma are pe mine numai are nevoie de NIMIC si NIMENI.
  Care sa se ingrijoreze atunci cand nu`i raspund la telefon sau mesaje.
     Care sa fie constient ca nu` ma va pierde vrodata.
                  Care sa stie ca il iubesc pentreu ceea ce e, nu pentru ce are.
   Care sa se opreasca in mijlocu` intersectiei sa ma sarute.
                                                 Care sa fie gelos cand vorbesc cu alt baiat.
   Care sa aibe grija de mine in fiecare moment.
                      Care sa`mi dea mesaj de noapte buna.
                                  Care sa se intoarca la mine, cand ne certam.
  Care sa`mi demonstreze ca sunt ce`a mai importanta pentru` el , indiferent ce s`ar intampla..
       Acesta este baiatu` perfect de care am nevoie. Si il am.
                                                                            A<3B. 4 ever.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu