miercuri, 2 februarie 2011

Nu stiu`.

Prea multe sentimente uitate,prea multe lacrimi varsate, prea multe noptii nedormite...pentru ce? Numai merita.Numai vreau sa sufar. Numai pot...Numai vreau iubire...Numai vreau nimic...Nu`mi mai pasa ...Nu` mai vreau` sa traiessc..Nu`mi mai pasa de NIMENI si NIMIC. Vreau` sa`i uit pe TOTI. Absolut TOTI!.Nu mai am nici sentimente , nici iubire, doar URA...Sa fac si eu sa sufere, ca si eu am suferit, sa stau si eu sa rad cand alti plang...Deja am devenit imuna la tot ce e in juru` meu`. NU`MI MAI PASA!~.Numai imi pasa de toti...De ce doar ei sa fie fericiti? De ce eu mereu sa stau cu lacrimi in ochii? De ce sa`i mint pe totii ca sunt ok , cand defapt port un zambet fals de mult pe fata...Si joc atat de bine rolul incat NIMENI nu si`a dat seama ce se afla`n sufletu` meu`. C a ma doare!! Ma doare chiar prea tare`~! Dar de azi NUMAI sunt EU...Numai vreau sa aud de NIMENI si NIMIC!~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu